poniedziałek, 28 stycznia 2013

Bourjois BB Cream 8 w 1

Nie mogłam się doczekać kiedy w drogeriach pojawi się BB krem od Bourjois. Wiedziałam, że muszę go wypróbować ponieważ lubię wszelkie tego typu nowinki. Do tej pory chętnie używałam Healthy Mix, który jest akurat u mnie na wykończeniu. To tym bardziej zagłuszyło moje wyrzuty sumienia z powodu nieustannych kosmetycznych zakupów (O zgrozo, dlaczego ciągle mi mało?) :)

 


Podkład jest w kompakcie i ma spełniać funkcje makijażu i pielęgnacji skóry.Według producenta kompakt ten posiada aż osiem zalet: trwałość do 16 godzin, wygładzenie skóry, tuszowanie niedoskonałości, efekt wypoczętej skóry, matowe wykończenie, zapobieganie oznakom przedwczesnego starzenia, nawilżanie, filtr spf 20. Pojemność  6 gram (malutko....)

Moje oczekiwania wobec tego produktu to naturalnie wyglądająca skóra, wypoczęta i pełna energii. Wybrałam kolor nr 22 golden beige. W opakowaniu wygląda na dość ciemny odcień, natomiast na skórze wychodzi jaśniejszy. Nie ciemnieje w trakcie noszenia. Po użytkowaniu tego produktu przez tydzień mogę stwierdzić że:

* jest trwały, utrzymuje się na skórze cały dzień
* na mojej mieszanej cerze po kilku godzinach zaczyna się błyszczeć
* wykończenie jest matowe- dla mnie zbyt płaskie- twarz jest jednolita, ale brakuje jej takiego "glow" jak w przypadku podkładu Healthy Mix tej firmy
*  ma tendencje do wchodzenia w pory i podkreślania suchych skórek
* szczególnego nawilżania skóry nie zauważyłam , natomiast z całą pewnością  podkład nie przesusza
* gąbeczka dołączona do kompaktu jest porządna, dobrze rozprowadza podkład
* świetnie sprawdza się kiedy mamy mało czasu na makijaż, gdyż aplikacja jest szybka i zapewnia dobre krycie
* lusterko w kompakcie jest duże i wygodne


Podsumowując, jest to całkiem dobry podkład o wygodnej formule. Wolę jednak zdecydowanie Healthy Mix. Czy Wy również jesteście zainteresowane tym podkładem? 

3 komentarze:

  1. Niedługo będę miała okazję go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. To jestem ciekawa Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go mam od kilku tygodni, niestety wzięłam za ciemny odcień, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - będzie idealny na lato.
    W każdym razie miałam go na sobie jeden raz i byłam bardzo zadowolona z trwałości (wytrzymał od rana do wieczora z jedną poprawką w okolicy nosa).
    Uwielbiam to opakowanie, jest ładne, eleganckie i porządne. Idealne do torebki, a lusterko wystarczająco duże by nałożyć poprawki w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń