niedziela, 20 stycznia 2013

Soraya - Świat Natury Regenerujący olejek do twarzy.

Będąc ostatnio na zakupach zauważyłam nową serię kosmetyczną firmy Soraya. "Świat Natury" to linia wzbogacana o drogocenne oleje i roślinne esencje z różnych stron świata. Widziałam kremy do twarzy i pod oczy, natomiast moją uwagę zwrócił regenerujący olejek do twarzy.
Produkt ten ten zawiera 5 olejów (arganowy, migdałowy,różany, amarantusa i krokosza) i ekstrakt z nagietka.Kosztuje około 20 zł. 
Jak podaje producent; jest to wyjątkowa mieszanka szlachetnych, naturalnych olejów wzbogaconych w witaminy E i F. Esencja stworzona została z myślą o kobietach, które pragną pielęgnować swoją cerę w sposób niebanalny. Nasyca skórę cennymi składnikami odżywczymi, regeneruje, wygładza zapewniając kompleksową pielęgnację. Naskórek ma stać się gładki i elastyczny, ujędrniony, a zmarszczki spłycone.

Mam cerę mieszaną, jednakże zimą łatwo ulega ona przesuszaniu. Poszukiwałam kosmetyku, który stanowiłby lekki "kompres" i łagodził podrażnioną mrozem i wiatrem skórę. Od wczoraj rozpoczęłam stosowanie olejku na noc. Po miesiącu z chęcią podzielę się moimi wrażeniami.

Na ten moment szczególnie przypadł mi do gustu zapach, jest on delikatny- głównie wyczuwam różę i migdał. Opakowanie jest poręczne, plastikowe, o pojemności 50 ml. 


Widziałyście już tę serię kosmetyków w drogerii?  Czy również coś Was skusiło?

1 komentarz:

  1. Mam ten olejek i dla mojej skory jest super. Ja generalnie lubuje sie w olejach a jeżeli już coś ma sobie olejek arganowy to muszę to mieć i wiem, że będzie dla mnie dobre. ten olejek nakładam na umyta skórę i pozostawiam na noc, rano skóra jest bardzo mocno nawilżona i odświeżona, napięta i przede wszystkim młoda. Trzeba sie tylko przyzwyczaić że buzia jest tłusta i nie można sie przytulać do poduszki :)

    OdpowiedzUsuń